محصول به سبد خرید اضافه شد
0

گرفتن خون از نوزادان چه صدماتی به آنها خواهد زد

گرفتن خون از نوزادان چه صدماتی به آنها خواهد زد حال شما بگویید کودک وقتی از او #خون استخراج میشود میزان رطوبت غریزی را که در ابتدای راه, تولید و ذخیره سازی کرده است از دست میدهد

گرفتن خون از نوزادان

 

?گرفتن خون از نوزادان چه صدماتی به آنها خواهد زد حال شما بگویید کودک وقتی از او #خون استخراج میشود میزان رطوبت غریزی را که در ابتدای راه, تولید و ذخیره سازی کرده است از دست میدهدنوزاد زمانی که در حالت جنین است از ماه اول با زیاد شدن رطوبت طبیعی و غریزی به نسبت گرمی و سردی در بدن شروع به ساخت اعضا و جوارح می نماید

 

 

 هراندازه رطوبت غریزی در درجه ی مناسب از وجود خود قرار داشته باشد رشد و امتزاج اخلاط و به تبع کارکرد

و سرعت ارواح حیوانی و طبیعی و نفسانی پس از الحاق به جسم و همراهی آن تا تولد به نحو احسن آن اعمال ساخت و ساز جسم و قابلیت یافتن ازبرای الحاق روح انسانی یا ناطقه را به انجام می رساند.
?پس از تولد نیز اعضا دقیقا برای رشد علاوه بر رطوبت غریزی که یک بخش را از اکسیژن هوا که عنصر آن مرطوب است و تری دارد

و بخش دیگر را از آب و بخش های دیگر را از بخارات حاصل از تولید گرما و فرایندها بدست می آورند , رطوبت غریزی را حفظ و رفته رفته زیادتر می نمایند.


تا در طول عمر انسان برای رفع و رجوع امراض و شادابی پوست و دیگر اعضا از این رطوبت غریزی که جنبه ای از روح بخاری یا بهتر بگویم آلت روح بخاری است بتدریخ مصرف و عمر را تا پیری به شادابی و سلامت بگذراند.

درمان کننده طبیعی در بدن


?بوعلی در رساله حفظ صحت ورازی در منصوری و همچنین دیگر بزرگان در ذخیره و مخزن و تشریح الابدان و غیره اشاره نموده اندکه:

رطوبت غریزی

همان درمان کننده طبیعی در بدن انسان است و باید با رطوبت رساندن بجا به بدن همراه با دیگر کیفیات باعث شویم که مقدار مصرف از این ذخیره مفید کمتر و بجا صورت پذیرد …

‼️لازم به ذکر است بدانید هرگاه انسان به بیماری یا کهولت مبتلا می شود در اثر این است که رطوبت غریزی در بدن انبارش را که انباشته بود

تا زمان پیری از ذخیره خرج نموده تا تن و روح را جوان و سالم تر نگه دارد به پایان رسیده یا از ذخیره #رطوبت_غریزی کم مانده است.

پیری

از تمام شدن رطوبت غریزی حاصل می شود که طبیعتا سردی و خشکی رفته رفته تن را فرا میگیرد تا به سرمای کامل یا موت (مرگ) می انجامد.


گرفتن خون از نوزادان چه صدماتی به آنها خواهد زد حال شما بگویید کودک وقتی از او #خون استخراج میشود میزان رطوبت غریزی را که در ابتدای راه, تولید و ذخیره سازی کرده است از دست میدهدحال شما بگویید کودک وقتی از او #خون استخراج میشود میزان رطوبت غریزی را که در ابتدای راه, تولید و ذخیره سازی کرده است از دست میدهد

چگونه باید آن را جبران نماید؟


چرا که هر قطره از این خون انباشته شده از این نوع رطوبت در نوزاد بعد از استخراج مدتها وقت می خواهد تا بتواند آن رطوبت را بوجود اورد.


?اینجاست که همگان به اشتباه می افتند که با مصرف مایعات نوزاد میتواند با شیر مادر و غیره ذلک رطوبت را افزایش دهد.


آری اما آن رطوبت کجا و این کجا


این رطوبت که از طریق ماده بیرون از تن و خارج تامین می شود با آن رطوبت که در شکم مادر ذخیره شده است که تا پایان عمر همراه انسان بوده و او را سلامت نگه دارد بسیار فرق می کند.


 رطوبت نوع دوم را رطوبت غریبه و نوع دیگری از رطوبت داریم که آن را رطوبت طبیعی می گویند. بدانید آن رطوبت که همراه خون از نوزاد بیرون می رود یا بسیار زمان میبرد که جبران شود که به شما میگویم نمیشود یا دیگر برگشت پذیر نخواهد بود .

زیر بار خون گرفتن از نوزادان خود نروید 

بدانید راههای بسیار بهتری برای تشخیص وجود دارند همانگونه که گذشتگان ما براحتی مشخص نموده و تشخیص می داده اند.

بدون هیچ دستگاهی برای آزمایشات و تنها از دیدار نشانک شناسانه و طعم و بو ی بروزاتی چون اشک و ادرار و عرق و دیدن عنبیه و غیره و ذلک…..

اخذ مطلب: از نوشته های تحقیقی جناب حکیم رضی

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

آشنایی با ما

کتابخانه دیجیتال اشارت جایگاه فرهنگی و علمی تخصصی در مجموعه بزرگ اشارت میباشد که با موجود نمودن انواع کتابخانه های موضوعی کتب کهن و بسیار نفیس را بصورت دیجیتال و الکترونیک منتشر نموئده و به اهل علم و معرفت ارائه مینماید .

ایران-تهران- ستارخان
تلفن: 02166561928

از ساعت ۸ الی ۱۸ -۰۲۱۶۶۵۶۱۹۲۸
با ما در تماس باشید

کلیه حقوق این سایت متعلق است به مجموعه بزرگ اشارت با مدیریت ایمان رضی زاده مشهور به حکیم رضی