محصول به سبد خرید اضافه شد
0

برخی ا ز واکنش ها در پی حمله موشکی ایران به دو پایگاه آمریکایی

برخی ا ز واکنش ها در پی حمله موشکی ایران به دو پایگاه آمریکایی شبکه تلویزیونی “آر.تی” روسیه از پرواز جنگنده‌های ایرانی برای رویارویی با هواپیماهای آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

برخی ا ز واکنش ها در پی حمله موشکی ایران به دو پایگاه آمریکایی شبکه تلویزیونی “آر.تی” روسیه از پرواز جنگنده‌های ایرانی برای رویارویی با هواپیماهای آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.محمد جواد ظریف در یک پیام تویتری اعلام کرد: بر اساس بند ۵۱ منشور ملل متحد، ایران برای دفاع از خود اقدامات متناسب را به انجام رساند. و همان‌پ ایگاه که از آن حمله بزدلانه علیه مقام‌های ارشد و شهروندان ما صورت گرفته بود را هدف قرار داد.
ایران در حستجوی تشدید تنش یا جنگ نیست، اما از خود در برابر هرگونه تهاجم دفاع می‌کنیم.

 

شبکه تلویزیونی “آر.تی” روسیه از پرواز جنگنده‌های ایرانی برای رویارویی با هواپیماهای آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

 جنگنده‌های ایرانی برای مقابله با جنگنده‌های آمریکایی که از امارات به سمت مرزهای ایران به پرواز درآمدند، از پایگاه‌های خود به پرواز درآمدند.

این شبکه اعلام نکرده که آیا جنگنده‌های آمریکایی به مرزهای ایران در خلیج فارس نزدیک شده‌اند یا خیر.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی ارتش آمریکا موسوم به «عین الاسد» را هدف قرار داد.

 

تماس تلفنی نخست وزیر اقلیم کردستان با پمپئو

در پی بمباران پایگاههای آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در انتقام از خون شهید سلیمانی،  نخست وزیر اقلیم کردستان عراق روز چهارشنبه تلفنی با مایک پمپئو گفتگو  کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، مسرور بارزانی با اشاره به این موضوع گفت که پیشهادهایی برای کاهش تنش میان آمریکا و ایران ارائه کرده است.

بارزانی افزود که در پی حملات موشکی ایران به پایگاههای آمریکایی در عراق، تلفنی با مایک پمپئو درباره تحولات جاری گفتگو کرده است.

 

برخی ا ز واکنش ها در پی حمله موشکی ایران به دو پایگاه آمریکایی شبکه تلویزیونی “آر.تی” روسیه از پرواز جنگنده‌های ایرانی برای رویارویی با هواپیماهای آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.بیانیه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: هر گونه شرارت جدید آمریکا پاسخی کوبنده تر در پی خواهد داشت

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به عواقب احتمالی پاسخ آمریکا به انتقام سخت سپاه پاسداران به سردمداران این کشور هشدار داد.

در بیانیه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:

«در پی عملیات مقتدرانه شب گذشته دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به سردمداران کج فهم رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا هشدار داد عملیات غرورآفرین شب گذشته تنها بیانگر گوشه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به اقدام تروریستی رژیم امریکا در به شهادت رساندن شهید بزرگوار سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی می باشد و از این پس هرگونه شرارت جدید امریکا با پاسخی قوی تر، کوبنده تر و با وسعت بیشتر مواجه خواهد شد.

اینک وقت آن رسیده است تا سردمداران شرور ایالات متحده با درک توانمندی جمهوری اسلامی ایران در گستره‌ی وسیعی از جغرافیای جهان، روشی اصولی را اتخاذ کرده و هر چه سریعتر نیروهای ارتش تروریستی خود را از منطقه خارج نمایند.»

سردار سنایی راد: موشک باران عین‌الاسد ضعیف‌ترین سناریوی ایران بود اگر آمریکایی‌ها واکنش احمقانه‌ای نشان دهند حتما سناریوهای دیگری اجرا خواهد شد

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به حملات موشکی ایران به یکی از پایگاه‌های نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق گفت: این مرحله از اقدام تلافی جویانه سپاه علیه تروریسم آمریکایی ضعیف‌ترین سناریویی جمهوری اسلامی ایران بود که در راستای مطالبه‌ی ملی برای انتقام خون پاک شهید سلییمانی و همراهانش به اجرا گذاشته شد.

سردار رسول سنایی راد در گفت و گو با ایسنا

، با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و تعدادی از هم‌رزمان او و موشک باران یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا درعراق (پایگاه عین الاسد) تصریح کرد: این مرحله از اقدام تلافی جویانه سپاه علیه  تروریسم آمریکایی ضعیف‌ترین سناریویی جمهوری اسلامی ایران بود که  در راستای مطالبه‌ی ملی برای انتقام خون پاک شهید سلییمانی و همراهانش به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها واکنش احمقانه‌ای نشان دهند حتما سناریوهای دیگری اجرا خواهد شد و همانطور که در اطلاعیه سپاه آمده، ما سرنوشت اسرائیل را از آمریکایی‌ها جدا نمیدانیم؛ بنابراین انتظار می‌رود دست به حماقتی نزنند و الا همین سرنوشتی که برای تروریستهای آمریکایی رقم خورد، برای رفقای صهیونیستی شان هم قابل تصور است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین درباره اهمیت پایگاه عین الاسد آمریکا که ساعاتی پیش هدف موشک‌های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت خاطر نشان کرد: پایگاه عین‌الاسد یکی از پایگاه‌های مورد علاقه آمریکایی‌ها و از نگاه خودشان  یکی از امن ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا به حساب می‌آمد که اقدام تروریستی که آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن شهید سلیمانی انجام دادند، با استفاده از امکانات این پایگاه بود.

برخی ا ز واکنش ها در پی حمله موشکی ایران به دو پایگاه آمریکایی شبکه تلویزیونی “آر.تی” روسیه از پرواز جنگنده‌های ایرانی برای رویارویی با هواپیماهای آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.سردار سنایی راد تصریح کرد:

این مرحله از انتقام جمهوری اسلامی ایران معطوف به عوامل میدانی جنایت بزرگ به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش بود و اگرآمریکایی‌ها  بخواهند واکنشی نشان دهند، انتقام احتمالا به سمت آمران کثیف این جنایت هم کشیده خواهد شد.

وی در ادامه درباره هشدار ایران به کشورهای منطقه درخصوص همکاری با آمریکایی‌ها در زمینه اجرا سیاستت‌های‌شان علیه ایران با تاکید بر اینکه ما به دنبال امنیت منطقه هستیم، اظهار کرد: این کشورهای منطقه هستند که باید در جوار ما زندگی کنند و بعید است که امنیت خود را فدای آمریکایی‌ها بکنند که مجبور به کوچ از منطقه خواهند شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در پایان با بیان اینکه «این آمریکایی‌ها هستند که عامل تنش بی ثباتی و حتی اشاعه تروریسم در منطقه بوده و به عنوان عامل مزاحم باید به سرعت منطقه را ترک کنند»، تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها بخواهند علیه ایران اقدامی انجام دهند، قطعا از پایگاه‌هایی خواهد بود که میتواند برای کشورهای منطقه درسر ساز شود؛ چراکه سیاست اعلامی مان از قبل این بوده که از هر نقطه‌ای به ماشلیک سود، به آن نقطه شلیک خواهیم کرد.

خبرنگار سی‌ان‌ان: هیچ نیروی عراقی در حمله موشکی ایران کشته نشده است

منبع تسنیم /شفقنا/آرتی

دیدگاه‌ها

Best SEO Service در 29 ژانویه 2020 گفته:

Awesome post! Keep up the great work! 🙂

پاسخ

    admin در 6 مارس 2020 گفته:

    Hi, thanks for your comment

    پاسخ

best cbd oil در 6 می 2020 گفته:

I am sure this article has touched all the internet viewers, its really really nice piece of writing on building up new weblog.

پاسخ

    admin در 9 می 2020 گفته:

    Thank you very much for your comment

    پاسخ

رفتن به بالای صفحه

آشنایی با ما

کتابخانه دیجیتال اشارت جایگاه فرهنگی و علمی تخصصی در مجموعه بزرگ اشارت میباشد که با موجود نمودن انواع کتابخانه های موضوعی کتب کهن و بسیار نفیس را بصورت دیجیتال و الکترونیک منتشر نموئده و به اهل علم و معرفت ارائه مینماید .

ایران-تهران- ستارخان
تلفن: 02166561928

از ساعت ۸ الی ۱۸ -۰۲۱۶۶۵۶۱۹۲۸
با ما در تماس باشید

کلیه حقوق این سایت متعلق است به مجموعه بزرگ اشارت با مدیریت ایمان رضی زاده مشهور به حکیم رضی